ABETKA
UA RU
UA RU

Урок. Харчування. Вибір їжі та створення меню

Мета: дати учням поняття про групи їжі та правильного вживання;  формувати уявлення про якісне харчування, розрізняти корисні і не корисні продукти; розвивати пам’ять, увагу, уяву, мислення;  виховувати повагу одне до одного.


Обладнання: плакати «Фрукти та овочі», «Продукти із зерна, крупи», «М’ясо, птиця, риба, яйця, бобові», «Молочні і кисломолочні продукти», «Жири та солодощі» малюнки овочів та фруктів, виробів з м'яса, молочні і кисломолочні продукти та жири. 


План


1. Організація початку тренінгу:


1.1 Привітання.


1.2 Правила тренінгу.


2. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.


2.1 «Коло знайомств».


3. Ознайомлення з новим матеріалом: 


3.1 «Мозковий штурм». 


3.2 Робота з малюнками продуктів .


3.3 Фізкультхвилинка.


3.4 Бесіда про здорове харчування людини.


4. Закріплення вивченого матеріалу: 


4.1 Групова робота.


5. Зворотній зв'язок.


5.1 Інтерактивний метод «Мікрофон».



Хід уроку-тренінгу


1. Організація початку уроку. 


1.1 Привітання.


У класі стало тихенько, 


Усі сидять рівненько, 


Вчитель до вас усміхається,


Наш урок розпочинається.


1.2 Правила тренінгу:


  • Активність
  • Доброзичливість
  • Навчаємось разом
  • Жартуємо
  •  Посміхаємось


2. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку. 


2.1 «Коло знайомств».


Для того, щоб розпочати наш урок давайте всі разом станемо в коло, візьмемося за руки.


Кожен із вас повинен назвати своє ім'я і улюблену страву. 


3.Ознайомлення з новим матеріалом. 


3.1 «Мозковий штурм».


—  Давайте всі разом подумаємо, для чого ми споживаємо їжу?                                                                


(їжа постачає до організму людини поживні речовини, які допомагають йому рости й розвиватися,.)


Діти відповідають. Обговорення відповідей. 


3.2 Робота з малюнками продуктів


Подивіться на дошку. На ній ми бачимо 5 надписів «Фрукти та овочі», «Продукти із зерна, крупи», «М’ясо, птиця, риба, яйця, бобові», «Молочні і кисломолочні продукти », «Жири та солодощі». Кожному із вас буде дана певна картка з малюнком продукту, а вам потрібно прикріпити свої картки до того надпису, до якого належить ваш продукт.


3.3 Фізкультхвилинка.


3.4 Бесіда про здорове харчування людини.


— Різноманітність харчування означає вживання людиною щодня продуктів з усіх основних груп.


— Існують 5 груп продуктів, які ми вживаємо: молочні і кисломолочні продукти, м’ясо, птиця, риба, яйця, бобові, продукти із зерна, крупи, фрукти і овочі, жири та солодощі.


— Різноманітна їжа — це їжа, яка складається з різних продуктів рослинного і тваринного походження.


— Тільки така їжа відповідає потребам організму, що росте, оскільки вона містить необхідну кількість білків, жирів,вуглеводів, мінеральних солей і вітамінів. Чим різноманітніша їжа за складом, тим краще засвоюється вона організмом. У природі не існує продукту, який містить усі поживні речовини. Жоден продукт не може забезпечити людину всіма основними поживними речовинами. Молоко, наприклад, має білки, жири, різні види цукру, вітаміни А і В, але не містить вітаміну С. Для міцного здоров'я потрібно більше сорока різних поживних речовин, які містяться в різноманітних продуктах. Тому харчування повинно бути різноманітним.


4.3акріплення вивченого матеріалу. 


4.1 Групова робота.


—  А зараз давайте розділимося на 3 команди: перший ряд буде командою, яка називається «Сніданок», другий ряд —  «Обід», третій ряд —  «Вечеря».


Ваше завдання таке: Написати які продукти потрібно вживати на сніданок або обід, або вечерю, можливо скласти меню.


    — Потім фаворит з команди виходе до дошки і презентує своє меню.


5. Зворотній зв'язок.


5.1 Інтерактивний метод «Мікрофон».


— В мене є ось такий мікрофон, і до кого він на парту прийде, тоді тому учневі потрібно сказати « Їжа нам потрібна для того щоб....» і продовжити цю думку.


— Наш урок-тренінг добігає кінця, тому давайте знову встанемо в коло, візьмемося за руки і побажаємо один одному смачного.                     



Повернутися назад
Поділитись з друзями